Close

ورود به سیستم


برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر جهان به ما بپیوندید - اخذ پذیرش تحصیلی ، ویزای سرمایه گذاری و ویزای کاری - مرکز همکاری های بین المللی ایران فرانس - اخذ تمکن مالی برای همه متقاضیان
  • مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان | بدون مدرک زبان به انگلیس، کانادا و کشورهای دیگر مهاجرت کن مهاجرت از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان یکی از بهترین ...

    ادامه مطلب

  •  ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    قابل توجه علاقه مندان به اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مختلف در کشور فرانسه به گزارش روابط عمومی مرکز ایران فرانس از دفتر منطقه ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار | آشنایی با محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت شغلی برای ایرانیان چرا بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت از طریق کار می‌کنند؟ عواملی ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل| با تحصیل در کشورهای خارجی پیشرفته، زندگی خود را متحول کنید مهاجرت از طریق تحصیل؛ بهترین روش مهاجرتی برای جوانان تحصیل ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک | شرایط و قوانین بهترین کشورها در سال 2023 مهاجرت با خرید ملک، یک تیر با دو نشان خرید خانه و زندگی آرام در کنار خانواده ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | با سرمایه‌گذاری به کشور موردعلاقه خود مهاجرت کنید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؛ روشی کم‌دردسر و محبوب بسیاری ...

    ادامه مطلب

مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس 1402/6/25
مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس

مهاجرت بدون مدرک زبان | بدون مدرک زبان به انگلیس، کانادا و کشورهای دیگر مهاجرت کن
مهاجرت از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان
یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی، ادامه تحصیل در یکی از مقاطع دانشگاهی و حتی دبیرستانی این کشورها است که امروزه بدون نیاز به داشتن سطح بالای زبان و مدرک آن امکان‌پذیر است. با مهاجرت تحصیلی می‌توانید چند سالی را به‌عنوان دانش‌آموز یا دانشجو در کشور مورد علاقه خود بگذرانید و سپس با راه‌اندازی کسب‌وکار یا پیدا کردن شغل مناسب (دریافت جاب آفر از داخل کشور مقصد)، ویزای دانشجویی خود را به ویزای کار و سپس اقامت دائم تبدیل کنید.

با موسسه ایران فرانس تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب مقصد است. مشاورین و وکلای ما این امکان را برای شما ایجاد کرده‌اند تا در هر سن و شرایطی که هستید - حتی بدون نیاز به مدرک زبان- به‌راحتی بتوانید از طریق ویزای تحصیلی، اقامت دائم کشور مورد نظرتان را به دست آورید.


مهاجرت بدون مدرک زبان برای دانش‌آموزان
کشورهای اروپایی به‌ویژه انگلیس، مجارستان، فرانسه و اسپانیا بهترین شرایط را برای دانش‌آموزان 14 تا 17 ساله خارجی به وجود آورده‌اند تا بدون مدرک زبان هم بتوانند برای ادامه تحصیل در یکی از مدارس این کشورها ثبت‌نام کنند و سپس در سه‌ماهه تابستان برای بالا بردن سطح زبان خود تلاش کنند. مدارس اروپایی و کانادایی بهترین مقصد برای دانش‌آموزان ایرانی هستند؛ آنها پس از به اتمام رساندن دوره دبیرستان می‌توانند در کالج یا دانشگاه موردنظر خود ثبت‌نام کنند و مشغول به ادامه تحصیل شوند.
با پشت سر گذاشتن مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا حتی دکترا، شما به‌عنوان یک محصل خارجی این فرصت را دارید تا ظرف کمتر از یک سال شغل متناسب با رشته خود پیدا کنید، کسب‌وکار مفیدی ایجاد کنید و یا با یکی از شهروندان کشور میزبان ازدواج کنید و به‌این‌ترتیب صاحب پاسپورت و اقامت دائم همان کشور شوید.
یکی از موانع جدی برای دانش‌آموزان تیزهوش ایرانی که قصد ادامه تحصیل در دبیرستان‌های خارج از کشور را دارند، ارائه مدرک و دانش بالای زبان است که این سد با لطف وکلا و مشاورین موسسه ایران فرانس برداشته شده است.


مهاجرت بدون مدرک زبان برای دانشجویان
شاید اخذ اقامت یکی از کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی بدون مدرک زبان امری غیرممکن و تا حدی شوخی به نظر بیاید. بااین‌حال، افراد زیادی بوده‌اند که پس از مهاجرت بدون مدرک زبان در کشور موردنظر خود در دوره‌های تقویت زبان شرکت کرده‌اند و پس از گذشت چند سال موفق به اخذ اقامت دائم همان کشور شده‌اند.
نکته قابل‌توجه در رابطه با مهاجرت بدون مدرک زبان و دریافت اقامت تحصیلی این است که کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی قانون خاصی در این رابطه ندارند و این موضوع کاملا به دانشگاه و دبیرستانی که انتخاب می‌کنید وابسته است. با اینکه دانشگاه‌های زیادی هستند که داشتن مدرک زبان یکی از معیارهای ارسال دعوت‌نامه است، موسسات آموزشی تراز اولی هم وجود دارند که برای راحتی دانشجویان بین‌المللی دوره‌های فشرده تقویت زبان (انگلیسی، فرانسه و غیره) ترتیب داده‌اند و با شرکت در آنها می‌توانید به مدرک مورد نظر دست‌یابید و وارد دانشگاه و بازار کار کشور خارجی شوید.


شرکت در دوره‌های تابستانی
سه ماه تابستان فرصت ایده‌آلی است تا به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنید و سطح دانش زبان خود را با شرکت کردن در دوره‌های آموزش زبان تقویت کنید. این دوره‌ها اگر به صورت رایگان اجرا نشوند هزینه بالایی هم نخواهند داشت و مدت زمان آنها از دو هفته تا دو ماه متغیر است. شرکت در دوره‌های تقویت زبانی فشرده در داخل خاک کشور موردنظر، روشی فوق‌العاده برای آشنایی با افراد، فرهنگ و بالاخره زبان کشور است.


مهاجرت بدون مدرک زبان به کانادا با کمک Pathway
با کمک برنامه Pathway کانادا، شما به عنوان یک دانشجویی که موفق به کسب دعوت‌نامه یکی از دانشگاه‌های کانادایی شده‌اید، خیلی راحت می‌توانید بدون مدرک زبان به این کشور مهاجرت کنید و ادامه تحصیل دهید. در برنامه استاندارد Pathway، پس از اینکه دوره آموزش زبان خود را گذراندید بایستی در یکی از آزمون‌های مشخص شده مثل آیلتس یا تافل شرکت کنید. اما با برنامه آماده‌سازی یکپارچه Pathway، پس از اتمام دوره دیگر نیازی به شرکت کردن در آزمون‌های زبان نیست.


برنامه آماده‌سازی Pathway برای مهاجرت بدون مدرک زبان به کانادا
برنامه آماده‌سازی Pathway مخصوص دانشجویان بین‌المللی است که قصد ادامه تحصیل و مهاجرت بدون مدرک زبان را در سر می‌پرورانند. در این سری از برنامه‌ها، دانشجو بایستی در کلاس‌های پیش نیاز شرکت کند تا بتواند برای ورود به دانشگاه مدنظر آماده شود.
برنامه‌های Pathway به 2 شکل تشکیل می‌شوند که با گذراندن هر دو دوره، دانشجوی بین‌المللی دیگر نیازی به گذراندن و شرکت کردن در آزمون‌های زبان مثل آیلتس و تافل را ندارد. در مرحله اول، زبان عمومی شما به عنوان یک فرد خارجی تقویت می‌شود. پس از گذراندن مرحله اول، وارد مرحله دوم می‌شوید و با توجه به رشته تحصیلی انتخابی خود وارد کلاس‌های Pathway خواهید شد.


مهاجرت بدون مدرک زبان به انگلستان و اخذ اقامت این کشور
مهاجرت به انگلستان در چند سال اخیر برای ایرانیان کمی دشوارتر شده است، اما این موضوع هرگز باعث قطع شدن کامل این روند نشده است. از مدارس و دبیرستان‌های انگلیس گرفته تا کالج‌ها و دانشگاه‌ها، همه موسسات آموزشی به شما این امکان را می‌دهند تا پس از مهاجرت به این کشور، سطح زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
برای ادامه تحصیل در کالج‌ها و مدارس انگلستان، در صورتی که سن متقاضی کمتر از 17 سال باشد، نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست. فقط آزمون ساده‌ای که بیشتر از 90% شرکت‌کنندگان از آن سربلند بیرون می‌آیند از متقاضی گرفته می‌شود که به صورت آنلاین برگزار می‌شود.


تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان و مهاجرت بدون مدرک زبان
آزمون آیلتس اولین سدی است که هنگام شروع مراحل مهاجرت تحصیلی خود به انگلستان پیشروی دارید. اخذ مدرک آیلتس با نمره بالا به ماندن شما در انگلستان و اخذ اقامت کاری و سپس اقامت دائم این کشور کمک می‌کند. اما با کمک وکلای درجه یک ما در موسسه ایران فرانس می‌توانید بدون نیاز به اخذ مدرک زبان به انگلستان مهاجرت کنید.


همان‌طور که برای مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اخذ مدرک آیلتس الزامی است، اما در برخی شرایط دانشگاه‌های انگلیس ممکن است نیازی به مدرک زبان شما نداشته باشد. به این معنا که دانشگاه مورد نظر مهارت زبان انگلیسی شما را از طریق آزمون‌های بین‌المللی نظیر آیلتس و تافل ارزیابی نکند. اگر در مدرسه‌ای تحصیل کرده‌اید که زبان تحصیل آن زبان انگلیسی بوده دیگر نیازی به گذراندن آزمون آیلتس ندارید.
از طرف دیگر، برخی از دانشگاه‌ها ممکن است نمرات انگلیسی شما در دبیرستان را درنظر بگیرند، یا اینکه نمرات سال آخر شما را مورد بررسی قرار دهند. در چنین شرایطی اگر 60% از کل نمره درس زبان انگلیسی را کسب کرده باشی، دانشگاه می‌تواند از شرکت کردن شما در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی صرف نظر کند.
برای مهاجرت بدون مدرک زبان به انگلستان، راه دیگری هم وجود دارد؛ داشتن یک مصاحبه آنلاین با مدیران دانشگاه. مدیریت دانشگاه ممکن است ترتیبی دهد تا با شما از طریق اسکایپ مصاحبه‌ای به زبان انگلیسی داشته باشد تا هم به شناخت بهتری از شما برسد و هم اینکه سطح زبان انگلیسی‌تان را مورد ارزیابی قرار دهد. پس از اینکه از جلسه مصاحبه سربلند بیرون آمدید، مهاجرت بدون مدرک زبان دیگر یک رویا نخواهد بود و تنها کاری که لازم است انجام دهید اخذ ویزای تحصیلی انگلستان خواهد بود. برای این کار، وکلای تاپ آژانس مهاجرتی مهاجران آماده هرگونه کمک هستند.


با آزمون قدیمی آیلتس به انگلستان مهاجرت کن
حتی اگر از زمان آخرین آزمون آیلتس شما بیشتر از 2 سال بگذرد، برخی از دانشگاه‌های انگلستان با ترتیب دادن یک مصاحبه آنلاین سطح زبان انگلیسی شما را خواهند سنجید و در صورتی که بتوانید در مصاحبه نظر آنها را جلب کنید، بلافاصله پذیرش از دانشگاه و همچنین اخذ ویزای تحصیلی انگلستان برای شما امکان‌پذیر خواهد شد.
نکته: همه موارد بالا را حتما قبل از اپلای کردن برای دانشگاه، کالج یا مدرسه مورد نظر خود بررسی کنید و سپس برای مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کنید.


مهاجرت بدون مدرک زبان به کشور مجارستان
یکی دیگر از روش‌های اخذ ویزای کشورهای اروپایی، اقدام جهت شرکت در دوره زبان در کشور مجارستان است. امکان اخذ ویزای سریع، همراه داشتن خانواده با خود و از همه مهم‌تر مهاجرت بدون مدرک زبان از جمله مزایای این روش مهاجرتی است. در هر یک از دانشگاه‌های مجارستانی می‌توانید بدون مدرک زبان تحصیل کنید. از آنجایی که مجارستان به تازگی عضو اتحادیه اروپا شده است، با تحصیل در این کشور به راحتی می‌توانید به کشورهای عضو شینگن و اتحادیه اروپا سفر کنید.


معرفی کالج‌های مجاری که بدون نیاز به ارائه مدرک زبان پذیرش می‌دهند
در مجارستان، دوره‌های زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه در کالج‌ها و موسسات آموزشی بسیار زیادی برگزار می‌شود که رؤیای مهاجرت بدون مدرک زبان را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. از بین تمامی مؤسسات آموزشی مجارستان، دانشگاه‌های اوسینا، دونا، وکرله، یورو کالج، دریس کالج و سگد بهترین انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید داشته باشید.


مجارستان؛ کشوری مناسب برای مهاجرت بدون مدرک زبان به آلمان و اتریش
با مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان این امکان برای شما میسر است که در دوره‌های زبان آلمانی دانشگاه‌های این کشور شرکت کنید و تحصیلات خود را با زبان آلمانی ادامه دهید. با این کار خیلی راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌توانید به کشورهایی مثل آلمان و اتریش مهاجرت کنید و سپس اقامت دائم این کشورها را به دست آورید.


تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی
با این که زبان انگلیسی، زبان بین‌المللی تجارت، آموزش و تحقیقات است، حتی تحصیل رشته‌های پزشکی بدون ارائه مدرک زبان انگلیسی هم امکان‌پذیر است. در صورتی که یکی از شرایط زیر را داشته باشید خیلی راحت می‌توانید بدون مدرک زبان در رشته پزشکی مورد نظر خود ادامه تحصیل دهید:
•اگر دانشجوی یکی از کشورهای انگلیسی‌زبان بوده باشید
•اگر آخرین مدرک آموزشی شما انگلیسی باشد (مثلاً در مدارس انگلیسی زبان درس خوانده باشید)
•اگر بتوانید تسلط به زبان انگلیسی خود را بدون ارائه مدرک آزمون زبان ثابت کنید
برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت بدون مدرک زبان را دارند و همچنین قصد دارند در یکی از رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل دهند، آزمون ورودی دیگری از آنها اخذ می‌شود (OMAT) که خیلی راحت‌تر از آیلتس و تافل است.



سوالات متداول
در چه کشورهای می‌توان بدون ارائه مدرک زبان تحصیل کرد؟
طیف وسیعی از کشورها وجود دارند که مهاجرت بدون مدرک زبان را برای مهاجرین میسر کرده‌اند. از بین تمامی آنها می‌توان به ایتالیا، مجارستان، انگلستان، سوئد، کانادا، اسپانیا، فرانسه و غیره را نام برد.


آیا مهاجرت بدون مدرک زبان اسپانیولی به اسپانیا امکان‌پذیر است؟
بله. در صورت اخذ پذیرش دانشگاه اسپانیایی کافی است حین تحصیل دوره زبان اسپانیولی را هم بگذارنید.


بهترین روش‌های مهاجرت بدون مدرک زبان به خارج از کشور کدام‌اند؟
اگر سرمایه کافی برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی را دارید، بهترین روش مهاجرت بدون مدرک زبان، اخذ ویزای سرمایه‌گذاری است. در غیر این صورت، مهاجرت تحصیلی بدون ارائه مدرک زبان که پس از گذشت چند سال قادر هستید ویزای موقت خود را به ویزای دائم تبدیل کنید، بهترین روش است.


آیا می‌توان از داخل ایران بدون مدرک زبان جاب آفر دریافت کرد؟
خیر. اما خیلی راحت می‌توانید با اخذ ویزای تحصیلی (حتی بدون مدرک زبان) به کشور دلخواه خود مهاجرت کنید، سطح زبان خود را بالا ببرید و پس از فارغ‌التحصیلی جاب آفرهای متنوعی را دریافت کنید.


با موسسه ایران فرانس بدون مدرک زبان جاب آفر دریافت کنید
از آنجایی که دریافت جاب آفر در داخل ایران بدون ارائه مدرک زبان کشور مورد نظر امکان‌پذیر نیست، ما در موسسه ایران فرانس راه حل فوق‌العاده‌ای برای شما داریم. پیشنهاد ما این است که بدون مدرک زبان به قصد تحصیل وارد کشور مد نظر خود شوید و پس از اتمام دوره تحصیلی خود، ویزای تحصیلی را به ویزای کار و سپس ویزای دائم تبدیل کنید.
مهاجرت بدون مدرک زبان گرچه امکان‌پذیر است، در صورت پر کردن اشتباهی فرم‌ها و ارسال ناقص مدارک ممکن است برای همیشه این شانس را از دست بدهید. پس از همان ابتدا با ما همراه شوید تا در هیچ یک از مراحل مهاجرت خود به مشکلی برنخورید.


همکاران مرکز ایران فرانس در استان های کشور