Close

ورود به سیستم


برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر جهان به ما بپیوندید - اخذ پذیرش تحصیلی ، ویزای سرمایه گذاری و ویزای کاری - مرکز همکاری های بین المللی ایران فرانس - اخذ تمکن مالی برای همه متقاضیان
  • مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان | بدون مدرک زبان به انگلیس، کانادا و کشورهای دیگر مهاجرت کن مهاجرت از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان یکی از بهترین ...

    ادامه مطلب

  •  ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    قابل توجه علاقه مندان به اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مختلف در کشور فرانسه به گزارش روابط عمومی مرکز ایران فرانس از دفتر منطقه ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار | آشنایی با محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت شغلی برای ایرانیان چرا بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت از طریق کار می‌کنند؟ عواملی ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل| با تحصیل در کشورهای خارجی پیشرفته، زندگی خود را متحول کنید مهاجرت از طریق تحصیل؛ بهترین روش مهاجرتی برای جوانان تحصیل ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک | شرایط و قوانین بهترین کشورها در سال 2023 مهاجرت با خرید ملک، یک تیر با دو نشان خرید خانه و زندگی آرام در کنار خانواده ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | با سرمایه‌گذاری به کشور موردعلاقه خود مهاجرت کنید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؛ روشی کم‌دردسر و محبوب بسیاری ...

    ادامه مطلب

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان 1402/2/6
تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

با تحصیل در دانشگاه های اتریش :
✅ شما نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید.
✅ اجازه کار پاره وقت دارید.
✅ امکان پیدا کردن کار در اتریش و کل کشورهای شنگن را دارید.
✅ از همه مهمتر مدرک دانشگاهی شما از کشور انگلستان صادر می شود.

اگر شما به دنبال اخذ ویزای جستجوی کار هستید، پیشنهاد ما به شما تحصیل در دانشگاه های اتریش است که به شما با هزینه کم و بدون نیاز به ارائه مدرک زبان بالا اجازه زندگی و کار پیدا کردن را به مدت ۱۲ ماه می دهد.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به کشور اتریش دارید، جالب است کمی با این کشور زیبا بیشتر آشنا شوید. اتریش که به صورت تقریبی هم اندازه امارات می باشد، از 9 ایالت تشکیل شده است. این کشور زیبا در اروپای مرکزی واقع شده است و با کشورهای اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، لیختن اشتاین، سوئیس، ایتالیا و اسلوونی هم مرز می باشد. همین دسترسی سریع و آسان به سایر کشورهای اروپایی نیز از دلایل محبوبیت این کشور در بین مهاجرین می باشد. اتریش جزو کشورهای ثروتمند جهان می باشد که به دلیل امنیت بالا، شرایط تحصیل رایگان، موقعیت های شغلی مناسب، نرخ بیکاری پایین و بسیاری از امکانات دیگر هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب می نماید. در تصویر زیر تلاش شده است تا اطلاعاتی اولیه از این کشور نمایش داده شود.

مهاجرانی که به فکر اقامت بیش از 6 ماه در اتریش می باشند نیاز به مجوز اقامت EMEA citziens خواهند داشت. بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به اتریش و اخذ اقامت، تابعیت و پاسپورت اتریش می باشند، از این رو در این مقاله به این موضوع می پردازیم، با ادامه مقاله همراه شوید و با تمامی روش های مهاجرت به اتریش آشنا شوید.

کار در اتریش، یکی از روش های مهاجرت به اتریش باشد. این روش به دلیل کم هزینه بودن و امکان دریافت ویزای جستجوی کار، از محبوبیت زیادی در بین مهاجران برخوردار است. از دو روش کلی می توان برای دریافت ویزای کار اتریش اقدام کرد. شما با این دو روش می توانید کارت قرمز سفید قرمز اتریش را کسب نمایید و پس از مدت ۴ سال کار در کشور اتریش و پرداخت مالیات می توانید اقامت دائم کشور اتریش را اخذ نمایید.

مهاجرت کاری به اتریش از طریق پیشنهاد کار (Job Offer)

فردی که تخصص داشته باشد می تواند اجازه کار و اقامت به مدت یک سال، در کشور اتریش اخذ نماید، شرایط این نوع ویزا داشتن پیشنهاد شغلی یا دعوتنامه از یک کارفرما در کشور اتریش و حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد. برای این نوع ویزا نیاز است که کارفرما برای این شغل ۳ ماه در کشور اتریش و ۳ ماه در اتحادیه اروپا اگهی نماید و اگر فردی برای این شغل پیدا نشد برای جذب این فرد متخصص اقدام نماید که با توجه به این موارد شرایط اخذ این نوع ویزا بسیار دشوار است. علاوه بر این شما باید از جدول امتیازبندی نیز حداقل امتیاز مورد نیاز را کسب نمایید.

مهاجرت کاری به اتریش از طریق ویزای جستجوی کار

روش دیگر برای اخذ اقامت کاری، دریافت ویزای جستجوی کار در کشور اتریش می باشد که اعتبار آن ۶ ماهه است و فرد باید برای اخذ این نوع ویزا به امتیاز مطلوب برسد. از ۱۰۰ امتیاز، متقاضی باید ۷۰ امتیاز را کسب نموده و پس از موافقت اداره کار اتریش با این نوع ویزا می تواند در کشور اتریش اقامت نماید. شما در این فرصت 6 ماهه می توانید در کشور اتریش به جستجوی کار بپردازید و در صورتی که شغلی مرتبط با مدرک تحصیلی خود بیابید، می توانید کارت قرمز سفید قرمز اتریش، که اقامت کاری این کشور می باشد را کسب نمایید.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل
مانند تحصیل در آلمان از ارزان ترین راه های مهاجرت به اتریش نیز، تحصیل در دانشگاه های اتریش و اخذ ویزای تحصیلی اتریش می باشد که حتی می توان آن را آسان ترین راه مهاجرت به اتریش نیز دانست این کشور همواره دارای دانشگاه هایی با سطح علمی بسیار بالا و رتبه جهانی خیلی خوب می باشد. مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل برای دانشجویان بین المللی می تواند با کمترین هزینه همراه باشد. تحصیل در اتریش می تواند در سه مقطع زیر صورت گیرد.

تحصیل در مقطع دبستان
تحصیل در مدارس اتریش از سن 6 سالگی شروع می شوند که در این مقطع تحصیل به مدت 4 سال به طول می انجامد. تحصیل ابتدایی در اتریش شامل دروس اجباری و دروس اختیاری می باشد. از دروس اجباری که شامل آموزش زبان های بین المللی همانند زبان انگلیسی، ایتالیایی، فرانسه، مجارستان و .. می باشد. دروس اختیاری شامل دروس موسیقی، کلاس های ورزشی و کلاس های استعداد یابی و … می باشد. دقت نمایید که تحصیل رایگان در مدارس اتریش نیز برای متقاضیان امکان پذیر می باشد.
تحصیل در مقطع متوسطه
دانش آموزانی که پس از گذارندن دوره ابتدایی وارد دوره متوسطه می شوند می توانند در دو حالت (آموزش مقدماتی شامل 4 سال و آموزش عالی شامل 5 سال) در این مقطع ادامه تحصیل دهند. دانش آموزان در این مقطع دروس عمومی و پایه ای را آموزش می بینند که بر اساس استعداد و علاقه های فردی می تواند وارد دوره های و مقاطع بالاتر شوند. دانش آموزان بین المللی قصد ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان و متوسطه را در اتریش دارند، می توانند در مدارس بین المللی ادامه تحصیل دهند که این موضوع منوط به دانش زبان آلمانی می باشد. از مدارس مهم اتریش برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان می توان به مدرسه آمادئوس در وین اتریش و مدرسه SKIS در قصر کرومبوخ اشاره کرد.

تحصیل در مقطع دانشگاه
بیشتر دانشجویان بین المللی علاقه مند به ادامه تحصیل در اتریش می باشند و این موضوع به دلیل وجود دانشگاه های سطح بالا و برخورداری از تحصیل با هزینه کم در این کشور می باشد. با وجود معرفی روشی تحت عنوان تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان، در حال حاضر امکان تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش وجود ندارد و حتی دوره زبان انگلیسی نیز برای ورود نیامند آیلتس 5 یا 5.5 است.
برای تحصیل در مقطع دکتری در اتریش متقاضی می بایست در ابتدای امر یک استاد راهنما پیدا نماید. مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی در اتریش شامل موارد زیر می باشد :

آشنایی با زبان انگلیسی یا زبان آلمانی و یادگیری در سطح A2

ارائه مدرک تحصیلی مقاطع قبلی + ریز نمرات و ترجمه آن

کپی پاسپورت

2 قطعه عکس 6*4

گواهی تمکن مالی

دانشگاه های اتریش را می توان در دو دسته دانشگاه های دولتی و خصوصی، قرار داد. اتریش از جمله کشورهای اروپایی است که امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی آن برای دانشجویان بین المللی فراهم است. امکان تحصیل رایگان در اتریش در کنار کیفیت آموزشی بالا و سطح رفاه اجتماعی سبب شده است که مهاجرت به اتریش و تحصیل در آن مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا باشد.

شرایط اقامت اتریش بدین صورت است که شما در صورتی می توانید در مقطع کارشناسی در برخی از دانشگاه های دولتی اتریش تحصیل کنید. این موضوع به شرطی امکان پذیر است که از دانشگاه دولتی در کشور ایران فارغ التحصیل شده باشید. برای تحصیل در مقاطع بالاتر شما باید مدرک تحصیلی مقطع قبلی را از دانشگاه های دولتی کسب کرده باشید.

دسته ای دیگر از دانشگاه های دولتی نیز در اتریش وجود دارند که برای پذیرش نیازی به شرکت در کنکور ایران ندارند. این دانشگاه ها با نام فاخ هوخ شوله شناخته می شوند و از نوع علمی کاربردی هستند. در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس می توان برای این دانشگاه ها پذیرش گرفت و مانند سایر دانشگاه های دولتی شهریه بسیار کمی دارند. در فاخ هوخ شوله ها دوره های زبان آلمانی نیز ارائه می شود که هزینه آن 3 تا 4 هزار یورو در سال است.

امکان تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش نیز وجود دارد که شهریه بالاتری نسبت به دانشگاه های دولتی دارند. این دانشگاه ها به طور گسترده دوره های تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. یکی از خدمات انحصاری موسسه MIE نیز ارائه دوره زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های خصوصی اتریش است که امکان پذیرش بدون محدودیت سنی را فراهم می کند.

پس از پایان تحصیلات در دانشگاه های اتریش این امکان برای شما فراهم است که اقامت کاری اتریش را کسب نمایید. به مدت 1 سال به شما فرصت داده می شود تا در اتریش به جستجوی کار بپردازید و در صورتی که موفق به یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود شوید می توانید کارت اقامت قرمز سفید قرمز اتریش را کسب نمایید و به طور دائم به اقامت در اتریش بپردازید و در نهایت تابعیت اتریش را کسب نمایید. مزیت دانشگاه های خصوصی اتریش در این زمینه این است که این دانشگاه ها می توانند برای کاریابی پس از تحصیل دانشجویان کمک کنند. در زیر به برخی از کالج ها و دانشگاه های اتریش اشاره کرده ایم.

دوره زبان
با توجه به اینکه کشور اتریش برای مهاجرت یک گزینه بسیار عالی محسوب میگردد، متقاضیان زیادی به فکر مهاجرت به اتريش و در پی فهمیدن شرایط اقامت اتریش هستند. بسیاری از متقاضیان مهاجرت نگران هزینه مهاجرت به اتریش هستند به همین دلیل همواره به دنبال یافتن ارزانترین راه مهاجرت به اتریش می باشند. به همین دلیل موسسه ملک پور یک مسیر جدید مهاجرت اتریش در اختیار متقاضیان قرار داده است. شرایط مهاجرت به اتریش از این طریق بسیار آسان می باشد و در آن تنها به ارائه مدرک تحصیلی و مدرک زبان نیاز خواهید داشت. حتی شرایط سنی خاصی نیز در قوانین اتریش برای این دوره مطرح نشده است. شما می توانید برای این دوره وارد اتریش شوید و در حین طی کردن دوره، کار نیز بکنید. شرایط آوردن همسر به اتریش نیز از این طریق بسیار راحت می باشد و می توانید همزمان همراه با خانواده اقامت اتريش را کسب نمایید و پس از شناخت محیط اطراف، مسیر مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید به مهاجرت کاری به اتریش مشغول شوید یا در این کشور سرمایه گذاری نمایید. هزینه دانشگاه در این روش سالیانه حدود 12 هزار یورو می باشد. متقاضی حداقل 20 ساعت در هفته اجازه کار دارد. طول پروسه 6 الی 8 ماه می باشد.

University of Vienna
دانشگاه وین بیش از 650 سال قدمت دارد و در سال 1365 تاسیس شده است که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های آلمانی زبان می باشد. این دانشگاه هم اکنون بیش از 180 رشته در دانشکده های متفاوت نظیر دانشگاه موسیقی وین در مقاطع مختلف را به حدود 100 هزار دانشجو ارائه می دهد. اگر به دنبال ارزانترین راه مهاجرت به اتریش و اقامت و مهاجرت به وین هستید، تحصیل در این دانشگاه یک گزینه بسیار عالی می باشد. چون علاوه بر اینکه سطح این دانشگاه بسیار عالی است، هزینه مهاجرت به اتریش از این طریق بسیار اندک می باشد و برای تحصیل می بایست هزینه اندکی را پرداخت نمایید.

University of Innsbruck
دانشگاه اینسبروک که در سال 1966 در شهر زیبای اینسبروک تاسیس شد. با توجه به این موضوع که این دانشگاه با کوه ها احاطه شده است، اینسبروک یکی از مراکز مهم تحقیقاتی در مورد کوه و همچنین یکی از مراکز مهم ورزش های زمستانی می باشد. سطح علمی این دانشگاه بزرگ بسیار مطلوب می باشد به طوری که همواره جزء دانشگاه های برتر اتریش نامیده می شود. با توجه به تعداد دانشجوهای بین المللی موجود در این دانشگاه، اقامت در اتریش با تحصیل در این دانشگاه بسیار مطلوب و در دسترس است.

University of Graz
دانشگاه گراتس که همواره برای مقام دوم دانشگاه مطرح اتریش با دانشگاه اینسبروک رقابت دارد، در سال 1585 تاسیس شده است. این دانشگاه بیش از 32 هزار دانشجو دارد که حدود 13 درصد از آن ها را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. دلیل تعداد زیاد دانشجو، برنامه های ۀموزشی بسیاری است که این دانشگاه ارائه می دهد. اگر به دنبال اخذ شرایط اقامت اتریش هستید، تحصیل در این دانشگاه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

تاریخ سیستم آموزشی کشور اتریش به بیش از 600 سال پیش بازمی‌گردد. کشوری که مملو از دستاوردهای فرهنگی و علمی است
کشور اتریش امروزه به یک مرکز پویا برای تحقیقات دکتری مدرن، با تمرکز بر برنامه های دکتری نوآورانه و بین رشته ای تبدیل شده است .تا آنجا که هدف بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان دریافت پذیرش دکتری از اتریش می‌باشد.
مزیت‌هایی همچون مهم نبودن گپ تحصیلی، امکان ادامه تحصیل در تمام سنین، تحصیل رایگان، نداشتن هزینه اپلیکیشن فی، کیفیت زندگی دانشجویی بالا و ارائه خدمات ارزنده دیگری که کشور اتریش فراهم کرده است. همین موضوع سبب شده این کشور به یکی از قطب‌های تحصیل در مقطع دکتری در اروپا و جهان تبدیل گردد.

نگران محدودیت زمانی و هزینه اپلیکیشن فی برای درخواست پذیرش دکتری از اتریش نباشید
یکی از مشکلات اصلی متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری برنامه‌های زمانی و محدودیت‌های دانشگاه‌ها برای درخواست فرم پذیرش و البته هزينه های آپلیکیشن فی است. در برخی از موارد این محدودیت‌ها باعث از دست رفتن فرصت‌های مناسب تحصیلی افراد می‌شود.جالب است که بدانید درخواست اخذ پذیرش دکتری از اتریش در هر زمان از سال امکان‌پذیر و هزينه ی برای ارائه این درخواست وجود ندارد . این دو مورد از مهم ترین مزیت‌های ویژه تحصیل در اتریش به شمار می رود.
اکثر کشورهای دنیا برای پذیرش دکتری محدودیت‌های زمانی دارند و از طرفی هزينه ی آپلیکیشن فی نیز دریافت می‌کنند . در این کشورها تنها در بازه زمانی مشخصی امکان ارسال درخواست به دانشگاه‌ها و تکمیل مراحل وجود دارد. اما برای دانشگا‌های اتریش محدودیت زمانی و هزينه وجود ندارد. به این معنا که در تمام ماه‌های سال میتوان برای درخواست پذیرش دکتری از اتریش اقدام کرد.


همکاران مرکز ایران فرانس در استان های کشور