Close

ورود به سیستم


برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر جهان به ما بپیوندید - اخذ پذیرش تحصیلی ، ویزای سرمایه گذاری و ویزای کاری - مرکز همکاری های بین المللی ایران فرانس - اخذ تمکن مالی برای همه متقاضیان
  • مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان با ایران فرانس
    مهاجرت بدون مدرک زبان | بدون مدرک زبان به انگلیس، کانادا و کشورهای دیگر مهاجرت کن مهاجرت از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان یکی از بهترین ...

    ادامه مطلب

  •  ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    ایران فرانس موفق به اخذ نمایندگی از ده ها دانشگاه برتر فرانسه شد .
    قابل توجه علاقه مندان به اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مختلف در کشور فرانسه به گزارش روابط عمومی مرکز ایران فرانس از دفتر منطقه ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق کار | آشنایی با محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت شغلی برای ایرانیان چرا بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت از طریق کار می‌کنند؟ عواملی ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق تحصیل| با تحصیل در کشورهای خارجی پیشرفته، زندگی خود را متحول کنید مهاجرت از طریق تحصیل؛ بهترین روش مهاجرتی برای جوانان تحصیل ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق خرید ملک | شرایط و قوانین بهترین کشورها در سال 2023 مهاجرت با خرید ملک، یک تیر با دو نشان خرید خانه و زندگی آرام در کنار خانواده ...

    ادامه مطلب

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ایران فرانس
    مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | با سرمایه‌گذاری به کشور موردعلاقه خود مهاجرت کنید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؛ روشی کم‌دردسر و محبوب بسیاری ...

    ادامه مطلب

بررسی سرمایه گذاری در اروپا 1402/3/15
بررسی سرمایه گذاری در اروپا

سرمایه گذاری در اروپا از مبلغ 50 هزار یورو به بالا بوده که تنها برخی از روش های آن مانند خرید ملک در یونان، اسپانیا و پرتغال اقامت دائم و تابعیت را به دنبال خواهد داشت. کشور هایی نظیر انگلیس و هلند مناسب برای سرمایه گذاری اروپا از طریق نوآفرینی هستند. از طرفی شرایط ویژه خرید ملک 250 هزار یورویی در یونان یکی از بهترین روش سرمایه گذاری در اروپا شناخته می شود که آثار تابعیتی به دنبال خواهد داشت.

خرید بیزینس در اروپا
سرمایه گذاری در اروپا از طریق خرید ملک
سرمایه گذاری در اروپا از طریق نوآفرینی
اقامت خود حمایتی اروپا بدون سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در اروپا از طریق ثبت شرکت
سرمایه گذاری در اروپا از طریق کارآفرینی
سرمایه گذاری در اروپا از طریق فرانچایز


سرمایه گذاری در اروپا یکی از روش های مناسب برای افراد دارای تمکن مالی می باشد. در این روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و یا خود حمایتی امکانپذیر می باشد که هر یک دارای شرایطی می باشند. البته در روش خود حمایتی شخص تنها با نشان دادن تمکن مالی و اثبات آن می تواند در اروپا اقامت پیدا نماید. سرمایه گذاری در اروپا در ابتدا باعث دریافت اقامت یک الی دو سال قابل تمدید تا 5 سال می شود و پس از طی نمودن 5 سال متقاضی و خانواده وی می توانند اقامت دائم کشور محل سرمایه گذاری را بدست آورند.

خرید بیزینس در اروپا:
یکی از روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی خرید یک بیزینس که فعال و آماده است، می باشد. خرید بیزینس های آماده می تواند ریسک بسیار کمی داشته باشند. بدین منظور ابتدا باید در رابطه با میزان سوددهی و اسناد مالیاتی بیزینس مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید تا از سود دهی آن مطمئن شوید. این روش برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در اروپا و یا کار در کشور های اروپایی را ندارند می توان گفت بهترین روش است. با خرید بیزینس شما می توانید از سود کسب و کار خود بهره ببرید و ملک خود را نیز داشته باشید و از مزایای این روش که اخذ همزمان ویزای همراه برای خانواده و همچنین تحصیل رایگان فرزندان می باشد بهره ببرید.


یکی از روش های بسیار پر طرفدار در زمینه سرمایه گذاری در اروپا، خرید ملک می باشد. پروسه خرید ملک چندان سخت نمی باشد و شخص علاوه بر دریافت سود حاصل از اجاره و یا فروش ملک در برخی از کشورها ممکن است به اقامت دائم و یا تابعیت آن کشور دست پیدا نماید. اما متقاضیان خرید ملک در اروپا باید به این نکته توجه داشته باشند که خرید ملک در سراسر اروپا منجر به اقامت دائم نمی شود و تنها برخی از کشورها شرایط اخذ اقامت و تابعیت از طریق خرید ملک را برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم نموده اند.


همچنین افرادی که علاقه ای به سرمایه گذاری در همان ابتدا را ندارند، می توانند با اجاره ملک در برخی از کشور های اتحادیه اروپا، اقامت کشور موردنظر را اخذ نمایند. برای این امر متقاضی می بایست نشان دهد از دارایی و درآمد بالا و ملک بسیاری برخوردار می باشد، این امر به این دلیل می باشد که متقاضی اثبات نماید از پس هزینه های خود بدون نیاز به کار در آن کشور بر خواهد آمد. قابل ذکر است که میزان تمکن مالی، دارایی فرد و همچنین شرایط کلی این روش برای کشور های مختلف اروپایی متفاوت می باشد.



سرمایه گذاری در اروپا از طریق طرح های نوآفرینی:
نوعی سرمایه گذاری در اروپا وجود دارد که تحت عنوان نوآفرینی شناخته می شود. در سرمایه گذاری از طریق نوآفرینی شخص با ثبت یک شرکت و ارائه یک طرح کاملاً جدید، خلاقانه و نوآورانه، در صورت تایید دولت آن کشور، می تواند به اقامت دائم اروپا دست پیدا نماید. طرح و ایده نوآفرینی باید علاوه بر جدید بودن اقتصاد کشور مورد نظر را تحت تاثیر قرار داده و سودده باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که کدام یک از کشورها جهت انجام نوآفرینی مناسب می باشند و سپس اقدام به انجام این کار نمایند.


کشورهایی نظیر اتریش، هلند، کشور پرتغال و انگلستان در لیست بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری نوآفرینی قرار دارند. متقاضیان سرمایه گذاری در اروپا تنها با ثبت شرکت در یکی از کشورهای ذکر شده و ارائه یک طرح و ایده جدید می توانند در سریعترین زمان ممکن به اقامت این کشورها دست پیدا نمایند. درون کشورهای اروپایی سازمان هایی وجود دارند که به بررسی طرح ارائه شده پرداخته و در صورتی که طرح را ایده ای جدید و سودده ببینند با صدور ویزا موافقت می نمایند. هزینه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی اندک است اما هزینه های جانبی مربوط به بیزینس پلن و غیره نیز باید مورد توجه قرار گیرند.


اقامت خود حمایتی اروپا بدون سرمایه گذاری:
یکی دیگر از روش هایی که زیر گروه سرمایه گذاری در اروپا قرار می گیرد، خود حمایتی اروپا بدون نیاز به سرمایه گذاری می باشد. در این روش متقاضی جهت دریافت اقامت تنها باید توانایی و تمکن مالی خود را به اثبات برساند و نیازی به انتقال سرمایه خود به کشور مقصد ندارد. از آنجایی که در این روش شخص خود را به عنوان فردی متمکن معرفی می نماید حق کار در کشور مقصد را ندارد، اما این افراد می توانند به عنوان خویش فرما اقدام به راه اندازی کسب و کار نمایند.


این نوع سرمایه گذاری در اروپا دارای ظرفیت محدودی بوده و تنها کشورهایی نظیر اتریش، فرانسه و سوئیس اجرا کننده این طرح می باشند. در دو کشور سوئیس و اتریش فرد باید شش ماه در سال در کشور مقصد حضور داشته باشد اما خود حمایتی فرانسه فاقد شرط حضور می باشد.
1 - اتریش : 22 هزار یورو به ازای هر نفر درآمد ماهیانه 3,000 یورو - فاقد اجازه کار - تمدید سالانه - اقامت دائم بعد از 5 سال
2 - سوئیس : به میزان اختلاف سن شخص تا 78 سال به ازای هر سال 50 هزار یورو - فاقد اجازه کار - تمدید سالانه - اقامت دائم بعد از 5 سال
3 - فرانسه : 40 هزار یورو به ازای نفر اصلی، 20 هزار یورو به ازای همسر، 10 هزار یورو به ازای هر فرزند - فاقد اجازه کار - تمدید سالانه - اقامت دائم بعد از 5 سال .


سرمایه گذاری در اروپا از طریق ثبت شرکت:
یکی از بهترین سرمایه گذاری در اروپا گه اگر به درستی صورت پذیرد بسیار سودآور خواهد بود، سرمایه گذاری در اروپا از طریق ثبت شرکت می باشد. با ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در یک کشور اروپایی، متقاضی می تواند در کنار اینکه به درآمد خوبی دست پیدا می کند، ویزای سرمایه گذاری اروپا را نیز اخذ نماید و از زندگی در اروپا بهره مند شود. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری در اروپا از طریق ثبت شرکت باید در نظر داشته باشید این است که برخی از کشورها اقامت دائم از طریق ثبت شرکت را نمی دهند.


برای ثبت شرکت در اروپا باید یک طرح تجاری ارائه دهید و مورد تایید کشور مقصد قرار بگیرد همچنین باید تعدادی نیروی کار به عنوان کارمند برای شرکت خود استخدام کنید. پس اگر به دنبال مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری کم هستید، ثبت شرکت و ارائه بیزینس پلن در این راستا یکی از برترین انتخاب ها می باشد. هزینه لازم برای اقامت سرمایه گذاری اروپا از طریق ثبت شرکت، در کشورهای مختلف متفاوت است. این هزینه ها شامل سرمایه اولیه شرکت، هزینه ثبت شرکت، استخدام نیرو و هزینه های جانبی می شود.


سرمایه گذاری در اروپا از طریق کارآفرینی:
سرمایه گذاری در اروپا از طریق کارآفرینی را می توان بهترین سرمایه گذاری در اروپا نامید این روش در برخی از کشورها علاوه بر اخذ اقامت، حمایت کشور مقصد را تا چند سال برای سودآوری و پشتیبانی بیزینس شما به همراه خواهد داشت. کارآفرینی و استارت آپ ها می توانند فرصت های سرمایه گذاری خوبی در اروپا باشند که حتی با مبالغ بسیار اندک صورت می گیرند. در روش سرمایه گذاری در اروپا از طریق کارآفرینی می‌توانید به‌عنوان یک سرمایه‌گذار معمولی به راحتی در شرکت‌های جوان سرمایه‌گذاری کنید. در اینجا می توانید سهام یا وام قابل تبدیل کسب و کارهای اولیه را خریداری کنید.
افرادی که کسب و کار موفقی در کشور خود دارند می توانند در یک کشور اروپایی آن راه اندازی کنند. افرادی که قصد دارند در یک کشور اروپایی سرمایه گذاری کنند می توانند با ارائه یک رزومه قوی از کار خود، در کشور مقصد کسب و کار خود را شروع کنند و موفقیت زیادی به دست آورند. کشورهای هلند، سوئیس و آلمان به عنوان بهترین کشورهای اروپایی برای کارآفرینی شناخته شده اند و به کارآفرینی اهمیت زیادی می دهند. میزان سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اروپا در این روش، در کشورهای مختلف مبلغی متفاوت است همچنین با توجه به کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید این مبلغ تعیین می شود.


سرمایه گذاری در اروپا از طریق فرانچایز:
یکی از روش های دیگر ویزای سرمایه گذاری اروپا گرفتن نمایندگی برندهای معتبر است که با نام سرمایه گذاری در اروپا از طریق فرانچایز شناخته شده است. سود مناسب و معقولی برای سرمایه گذاری در اروپا از طریق فرانچایز وجود دارد و به طورکلی اگر به درستی صورت پذیرد می تواند بهترین سرمایه گذاری در اروپا باید که شرایط مناسبی دارد.
در روش سرمایه گذاری در اروپا از طریق فرانچایز متقاضی می تواند از یک برند معروف مانند رستوران های زنجیره ای، مک دونالد، ساب وی و غیره یک شعبه دریافت کند و آن را راه اندازی کند. یکی از مهم ترین شرایط لازم در این روش ویزای سرمایه گذاری اروپا، حضور متقاضی در محل سرمایه گذاری به عنوان مدیریت شعبه است. شما باید به طور مستقیم در محل شعبه خود حضور به عمل آورید و آن را مدیریت کنید. در این روش مبلغ لازم برای سرمایه گذاری بالای 100,000 یورو است. هزینه های تبلیغاتی، حقوق نیروها و کارمندان بر عهده مرکز نمانیدگی می باشد که می توان ان را از مزیت های این روش دانست.


همکاران مرکز ایران فرانس در استان های کشور